sobota, 30 stycznia 2010

styczeń

Wiem styczeń już się kończy, a jeśli chodzi o bloga to stoi. Stoi, bo zastanawiam się jak to zmienić. Co jest pewne, mam 2 tyg na ogarnięcie CSSa i zmiany wszystkiego co jest na blogu. Wkurzają mnie takie pasożytnicze dupki śledzące amatorów i wrzucających artykuły klatka w klatkę podobne do tych.

Wkurza mnei też brak polskiego słownika we Flocku, bo wszystko co napiszę muszę prześledzić 2 razy, bo nienawidzę kiedy mam literówki, bo wkurza mnie zakreślo
na na czerwono strona. Porzuciłam więc z dniem 16 stycznia Firefoxa. Może kiedyś...

A teraz coś co się przyda a nie moje gadanie czyli...
wszystko co Smasha ejst dobre, a potwierdza to chodźby ich projekt http://www.webdesignerdepot.com, tylko strona jest za kolorowa. Znaczy może nie tyle co za kolorwa, bo do barwności nic nie mam, ale lubię jak wszystko jest proste, przejzyste itd.


poradnik dotyczący illustratora i tworzenia w nim ikon. (swoją droga irytuje mnie to, że mój tablet 'wywala' mi Illustratora...)

2 komentarze: